08/03/02

Posted: 2008/03/03 in Dated
呢幾日開始比較認真啲去諗MBA嘅事
我嘅結論係…
年尾考GMAT, 出年報讀
at least, that’s what i’m thinking right now, but who knows?
 
點都好啦,所有嘢都等我返完香港先啦
雖然未確定幾時…
知道點解有呢個狀況嘅就知道
唔知嘅就唔好問喇,我係唔會答你架
 
尋日同班fd慶祝新年
唔好問,我都唔知點解遲咗成個月
食嘢啦,打牌啦,打啤啦,玩Wii啦,傾偈啦,飲酒啦
呀,唔係,我冇飲,要揸車返屋企架嘛
 
係咁啦,其實都無咩想講

發表迴響

