08/03/09

Posted: 2008/03/10 in Dated
點解會咁架?
 
啱啱睇完十字架與吸血鬼嘅第十集
 
聽住ED song水樹様嘅"Dancing in the Velvet Moon"
 
沉醉緊喺首歌之中,突然!!
 
千葉紗子呢個名出現咗
 
我へ咗一聲就即刻rewind再聽多次
 
果然,真係千葉様!
 
係咪因為諗唔到佢把聲會出現喺呢套動話度呢?
 
不過因為咁,我又多一首歌要搵喇~
 
千葉様,作為我第二位喜歡上嘅聲優,我又點可以錯過呢~
 
 
重有唔知因乜解構我變咗Blue Drop嘅seeder
對於呢個"好人"作風
我都唔知點解
不過,大家千祈唔好派卡俾我
好人卡呢樣嘢,唔啱我架

發表迴響

