08/03/11

Posted: 2008/03/12 in Dated
以下嘅應該係尋日po嘅
不過我太眼訓,九點幾十點就走咗去訓喇
 
 
尋日係秋冬天以嚟,第一次放工嘅時候個天重係光嘅
唔使開車頭燈嘅感覺真係唔錯
 
尋晚呢就唔知點解訓唔到覺
搞到今日鬼死咁眼訓
對眼痛死
 
今個禮拜尾有朋友生日
會出去嘅,應該
 
下個禮拜就係AB08
應該又會敗
 
三日嘅con vs Sammi
宅 vs 偶像
不過無他嘅,AB俾咗錢啦嘛
去聽演唱會又要額外俾多一/二百,好重本架
重要坐成兩個幾鐘(保守估計)
所以結果係唔化算
(我都可以幾理智架
呀,應該係,我不嬲都咁理智架啦
如果我真係唔理智嘅話,我諗我而家會喺紐約搵梗祖兒囉)
 
但係我真係好想睇阿Mi架~
早知上次同大夥(菇徒們)一齊去啦~~
真係有早知囉…
 
 
3月3號
DSC00098

發表迴響

