08/05/01

Posted: 2008/05/02 in Dated
前日喺公司睇完xxxHolic
尋日就開始睇iDOLM@STER: Xenoglossia
又一桑賴死作品
暫時睇咗4集
 
講講聲優陣容:
 
天海春香(CV: 井口裕香)
算係第一次聽佢把聲
印像,唔錯…
 
萩原雪歩(CV: 堀江由衣)
同我之前睇佢嘅作品差唔多,角色比較文靜
不過,我都唔係睇過好多有佢嘅動話…
 
水瀬伊織(CV: 田村ゆかり)
我覺得田村好得架
可愛又得,元氣又得,死小孩又得
由細細個loli聲演到大個人妻聲都得(請無視)
 
高槻やよい(CV: 小清水亜美)
佢嗰啲我睇親嘅都係唔係大吵大鬧就係一係唔出聲,出聲嚇一驚嗰種
今次就係A餐
 
菊地 真(CV: 喜多村英梨)
對佢無印像,不過佢個角色超寸
 
秋月律子(CV: 中原麻衣)
Mai-chan~
同舞衣\Teana把聲一樣…
 
唔…今日係咁啦
 
 
聲優話題
 
尋晚唔知做乜
喺Youtube度睇咗幾集無印同A’s
 
雖然我超愛水樹,但係聲音演出方面…
可能佢唔適合演loli啩
因為StrikerS嘅菲特幾好
雖然我覺得佢放得過於溫柔
不過是但啦,我都係咁中意佢嘅
 
田村…上面講咗喇…
 
植田…佢令到疾風成熟穩重咗
亦都(我認,我受同人影響)腹黑咗

發表迴響

