08/07/15

Posted: 2008/07/16 in Dated
今日周身骨/肌肉痛
事原要講返尋日…
 
尋日紐約一日遊
meet咗Ceci同Evelyn就做是日第一件/最重要嘅事…
就係!買演唱會飛喇!
同Elsa姐姐傾咗陣偈(搞好關係係必須架😄
之後去咗老地方食嘢…
跟住行咗一陣…
 
同Evelyn拜拜完就同Ceci拜拜
我就向Times Square出發
發現自己原來係第一次去 =.=
 
喺Hard Rock Cafe買完嘢就徒步行去Penn Station
講真,喺Times Square已經行到好攰都唔知死重要死行過去…
呢樣係我嘅失算,高估咗自己嘅腳骨力😄
 
痛\熱到飛起嘅時候就撘車返Chinatown
跟住就買要買嘅紙杯蛋糕
行多陣就買巴士飛走人
 
係搭車就之前行行吓見到Mi嘅Show Mi演唱會紀念旗艦版
好想買,記憶中好似要成80蚊,佢就賣65…
不過,因為唔記得盒嘢裡面有乜同埋呢排真係用咗好多錢嘅關係
呢盒嘢,我無買到
 
上咗車之後發覺,真係無買過嘢
我重諗住搵hm3同pick up voice
不過兩樣都無
 
上到車打返俾佢哋兩個話好攰,唔食飯同回家去~
Anna打嚟話想去食飯,我俾咗個炸彈佢😄
 
諗唔到寫咩喇…
 
相…
DSC00081
影俾某人睇嘅😄
 
DSC00082DSC00083
Times Square…
 
DSC00084
點解唔叫佢哋簽埋名嘅呢?
 
100_1423
靚飛兩張~

發表迴響

