08/09/10

Posted: 2008/09/10 in Dated
最近無咩想寫blog的意欲呢
最萌又過哂期先update…
嗯…應該係關去完旅行嘅事
 
加國4日3夜….
趕到乜咁…下次去一定唔要跟團!
撇除旅行社掠水/行程緊密/酒店質素,今次都幾好玩嘅~
至於唔夠瞓呢樣…預咗架喇
我搵唔到嗰間CD舖!!不過喺滿地可買咗龍鬚糖食www
 
返香港嘅機票安定…吧
新加坡嘅都差唔多…
日本嘅…還有待研究…
嘛…我想住和式旅館…(要淋浴嘅浴室,不要共浴 (>.<\))
 
諗諗吓有啲想抽一日去迪迪尼
不過又諗,一個人去遊樂場托咩…
不過香港嗰個就唔去架喇
有想去海洋公園www
 
嘛…又要人幫自己問,又多要求
我面皮無咁厚,會唔好意思架 XDD
 
不過…包來回機場酒店巴士就會有定案
不然,機場到酒店搭public transportation要差唔多成個鐘
…都得嘅,不過去到新宿車站要再行廿分鐘先到就有點兒…囧
行廿分鐘對我嚟講問題都唔大,係我懶啫 XP
拎住行李行兩個鐘都試過,所以OK嘅…
 
返到香港第一件事係預約去換身份證
其他要做嘅事…
…要去K大舖頭攞Anican+付錢
…老師會帶同Trickster回來
…想買電話+netbook…
嗯,諗唔到喇XDD
有啲嘢唔使講都一定要做嘅,所以…嗯!
嘩~真糟糕~
好像確定了自己是軍服御姐控~
還有紅眼,綠眼,金髮,電單車~
真糟糕~真糟糕~ 幹嗎在自爆…(汗)

發表迴響

