08/12/02

Posted: 2008/12/03 in Dated
今日返工無無聊聊睇返一啲以前寫嘅blog
發現…三歲定八十…或者只係兩三年嘅事…我覺得我一啲都無變
重係死小孩唔在講,怨念好似重重咗添(唔好問呀吓!)
 
覺得都幾無奈,生活都好無聊
(我諗係返完HK嘅後遺症嚟嘅啫…)
出年再嚟過!
 
嗯…好想要Alter疾風…重有Alter小琳…遲啲會出嘅GSC奏學姐啊啊啊~
 
要快啲追返Capu2嘅進度
好似9集喇,得13集,要快啲追…
 
就快聖誕喇,不過我應該都係一樣無節目架喇…
 
上個月,懶得滯,所以…阿Sa,生日快樂…希望呢個遲來的生日祝福都傳達到俾你啦~
 
vacation嘅事遲啲先啦
反正我都好多details唔記得咯
 
重有,小鏡做咗萌王…
都應該係托Lucky Star嘅福嘅啫…

發表迴響

