08/12/05

Posted: 2008/12/06 in Dated
雖然好想詳盡敘述,不過唔知由邊講起,所以…
只提重點!
 
祖兒!只係見過一次,嚟得唔合時,咁啱無咁多fun…好過冇啦~
 
阿Sa!見過…幾次呢?嗯…都真係幾多次吓~嘻~
(當然要多謝Bowling jeh introduce me to慧宜啦,有咩都預埋我
重有FC識嘅損友們,妳哋都未話我知妳哋叫咩名,啲相盡快整理好俾妳哋啦)
 
我要買嘅netbook又買咗,係EeePC 1000…
雖然唔係我set out去買嗰部,不過平嗰部成千蚊,無理由為咗唔太需要嘅touch screen用多咁多錢架嘛~
而且,嗰部啲finishing唔多得…
 
電話最終買咗W595
又唔捨得買C905,所以…
(其實真係好想要部日系手機架~~)
 
去新加坡帶咗好多Twins返嚟,不過唔記得咗黑膠碟 = =|||
Bowling jeh forgot too~~
Songs of Sea超讚!
 
去日本買咗好多奈奈…
啊!係奈奈嘅碟~基本上係奈奈-related嘅嘢
嗯…都有Yukarin同Minorin嘅…
重有!喺日本竟然買砌圖!不過又唔怪得我嘅…
 
我總共買咗六隻Swatch!癲唔癲呀?
首先,唔關嗰日有阿Sa個fun事!
本來就想買,所以買~
一套三隻嘅Club Art Collection,全港得十套,我…真係忍唔到囉…(佢哋送咗套俾阿Sa添!)
 
返到嚟嘅時候,有人以為我買咗好多衫…
現實係,我對呢啲嘢冇興趣,都係因為必需而買咗件恤衫加西褲…
鞋我就買咗三對,有對米奇…哈哈…
漏咗買對阿迪,不過,我啲喼冇位喇~~
 
嗯…諗諗吓,我行路都幾犀厲,太子行落油麻地再返轉頭,重要孭著部腦…都幾係嘢架…哈哈~
講起行…行得最多嗰日係起行去日本嗰日,係我用咗我部手機計步數以嚟行很得最多嘅一日…
重多過喺紐約/旺角行一日…
但係嗰日…除咗喺下蹋嘅地方附近行,之後check in喺酒店房hea咗成兩個幾鐘先去新宿逛都行到咁多就真係唔知咩事…
明明行"聖地"嘅時候都無行得咁多…
 
真係好唔捨得…日本呢個地方…哈哈
下次要帶個大啲嘅喼…
 
唔知出年可唔可以返HK呢?
有得返嘅話,一定要再去東京…

發表迴響

