09/07/20

Posted: 2009/07/20 in Travel
遊記-日本之旅
09/06/30 (09/07/01) – 09/07/11

Day 1
早早去到機場,上哂機先嚟話delay
好似engine出問題,要整3個鐘
之後排隊睇佢點安排
未排到就有位工作人員埋嚟我度話reroute咗我去芝加哥轉機
需然遲咗起飛但係結果早咗一個鐘到日本
機上瞓咗好多,佢兩架機都有做Dragonball Evolution,很想死 囧

到達日本時間3點多,本來諗住喺機場搵information
跟住都係唔搵喇,入閘搭京成線(平嘛
發現唔記得酒店地址 囧
算,我刻咗個地圖喺腦
平安check in,沖咗個涼,因為好熱
之後去咗新宿,唔記得食咗啲咩

Day 2
秋葉原,之前已決定第一日就要去
一去到就走上K-Books,搵到Oblivious初回+Lacrimosa初回
跟住一路行落去,唔記得行邊啲先,買乜先
行過AnimateGamersAsobitToranoanaSofmapBook Off等必去之地
買咗好多嘢
唯獨忘了Mandarake

Day 3
其實好混亂,唔多記得呢日做過咩
好似係山手線一日遊
真係應該寫日記之類唔使等自己唔記得哂
山手線一日遊就是:
● 上野
● 新橋(博品館
● 渋谷(聽KEIKO話,去睇女仔)
● 原宿(Kiddy Land
● 新宿
● 池袋
應該有再去秋葉原去返Mandarake

Day 4
4點到起身,搭第一班車去西武ドーム
根本就唔使識點去,因為會見到一堆有奈奈印記嘅人向同一方向進發(爆
6點到西武ドーム,跟住就開始無無聊地影啲相咁
好似6點半就俾我哋入物販嗰邊排(先知原來已經有人通宵排隊 囧
排排吓前啲嗰位仁兄突然同我講嘢
原來係同鄉(香港)佢話我唔似日本人所以同我講嘢
原來係老師嗰群嘅…
所以之後就有人傾吓偈,唔使發哂霉咁排隊(我很GJ沒帶DS

早咗15分鐘開始賣物販,所以8:15am條隊開始有啲郁
我問隔離嗰位10點出唔出到去,佢話應該得
之後要收回前言,因為成11點幾先走得 XDDDD
排到我哋嘅時候,就同後面嘅人話白色uniform賣哂
之後重去買CD,買夠2000送告知poster
佢約咗個fd10點,遲哂大到搞到嗰位初到日本的人拖住行李等咗兩個鐘

之後我就囉住啲live goods返酒店
本來諗住瞓陣,但係掛住閃人同傾偈,所以搞到自己無得瞓
拆哂啲NANACA,53張,竟然一套都冇,差閃卡呀閃卡~
之後去淺草同阿牛嗰團食晚飯兼俾錢囉飛

Day 5
話咗俾阿牛聽話我唔再排物販,所以瞓晏少少
唔知做咗咩,跟住就搭車去西武
架車唔知搞乜,成日停,見啲人飛去第二架車,所以跟咗去
好似3點先到,去搵阿牛囉UO…
坐佢隔離嘅阿安都好好人,俾多支UO我

4點多少少先開場,我基本上係見唔到奈奈嘅,所以…
(我前面嗰位人兄揸住嘅唔係藍色營光棒,係支白色嘅電光棒,仲要係寫住Parade嘅…
一嚟就Miracle Flight…開始跟call… XDDDD
set list到這裡吧→
都話會有アノネ架啦,亦都話咗我唔會跳 >.>
MC啲嘢除咗幾隻字之外,我係唔知佢講乜
又噴火又噴水,好華麗 =w=
轉轉我都好唔乖地冇轉到,奈奈轉第2次嘅時候好得意😄
acoustic corner非常好,有預期嘅上松美香~
本來諗住會有驚喜(SUPER GENERATION),點知又係深愛
Take A Shot爆咗人生第一支UO(對唔住…
Justice to Believe第一個想法 >> 冇紅色添!
ETERNAL BLAZE當然要爆UO啦
悦楽カメリア唔識call…亦都唔覺其他人call到
夢の続き係最後一首唔surprise
最最最後一首竟然係DISCOTHEQUE!
諗都冇諗就爆埋最後一支UO(興奮得滯
但係竟然冇SUPER GENERATION聽…囧
整場(由警告響起至奈奈離開)大約4個半鐘

完場後跟住坐我隔離阿牛團嗰位去同其他人集合
集合之後撞返排物販識嗰位
合影後因為其實同其他人唔熟同如果一齊食飯我驚太夜返唔到池袋,所以同人走先
去咗松屋食咖哩 =w=

Day 6
去同fd去買滿天嘅飛,之後自己去東京鐵塔,晏晝先再meet up去台場睇1:1 Gundam
夜晚當然返池袋睇滿天啦,不過完咗先識點較低張櫈 囧
之後就趕去食NANA SPECIAL XD(日本最貴嘅一餐
跟住個fd就送我去新宿,我就搭車向名古屋出發了
上車嘅時候隔離嗰位姐姐唔知講咗啲乜,不過聽到友達都諗到要換位,所以好爽咁換咗俾佢哋
我兩次都遲到了,對唔住…

Day 7
7點零鐘名古屋到著
即刻去酒店放低啲行李(需然有排都未得check in
本來諗住名古屋一日遊(即係真係做遊客去吓啲名勝博物館咁
不過因為無睇關門時間,淨係去得一樣多啲啲(入咗Oasis21,經過名古屋テレビ塔
去到名古屋ボストン美術館入場時間就終了 orz
當然要去今池搵live場地,俾我一搵搵到個地鐵出入口喺正門口😄
之後仲周圍行吓睇吓邊到有嘢食等等

Day 8
之前嗰晚同Niki講話應該幾時去排live goods,佢suggest早4個鐘去,即11點
我就朝早出發去名古屋城先,冇理由去到名古屋唔去名古屋城架嘛
我趕到飛起,根本冇時間慢慢睇,所以好快咁行同影相 XDDDD

趕到返會場排隊都11:30,有兩個排緊,所以嘢都唔食就排…
當時落緊雨,不過有得遮
排咗一陣,11:45到,有一架van到達(實際一架定幾架van我已經唔記得
落車嘅竟然係!擘大對眼睇真,冇錯,真係歌姬們同大神!
第一個行到門口嘅KEIKO戴住太陽眼鏡+帽,不過工作人員嘅遮令到我唔係好見到佢個樣
之後有大哥同YUUKA一齊行,跟住YUKI就經過眼前
最後HIKARU就同KAORI一齊出嚟(原諒我唔記得咗WAKANA…
佢哋每個行到門口都唔知點解企一陣先入去
我曬咗AB啲相俾Kalafina,所以見到佢哋就一直猶疑要唔要俾佢哋
諗諗吓之後應該冇乜可能有時間機會俾佢哋,所以鼓起勇氣行到HIKARU身後了
開始震了~囧 我唔記得講咗啲乜,大概係"唔識日文""這是禮物"呢啲
佢就話"好開心""多謝"等等 XDDDDDDD
我諗過架喇,WAKANA同KEIKO都有仇口,啲相俾HIKARU好啲…
KAORI當時仲喺HIKARU隔離,所以同佢點了頭(我諗如果係live後可能會同佢講啲嘢嘅😄
之後HIKARU仲主動同我握手添,佢隻手好細好滑 ,,>.<,,
好似重新認識HIKARU咁,太可愛喇~(唔知入到去有冇俾相另外三位睇呢,有吧!
遺憾地,我唔記得咗講"生日快樂"…明明早幾日生日,竟然唔記得…囧

跟住就一路震一路排到3點開始發售
期間越嚟越多人排,不過因為我企入面,所以睇唔到條隊有幾長
有個人喺到集合簽名同message,我又話我唔識日文喇,不過加咗句英語いいですか
佢話得,我咪寫祝live成功同希望有DVD囉(當然要寫埋from Boston啦 XDDD
排到唔知幾時,雨就停咗
カラテル坊主同YUKI打敗了雨女HIKARU了~XDDDDDD
好準時開始賣嘢,一陣就到我喇,買咗一堆嘢,有一個隨機抽出嘅簽名
跟住買咗Pandora Hearts OST,抽不到獎,不過Niki也會接收它
badge就求其揀咗個,都唔係好清楚有咩色😄
好快買完之後就囉哂啲嘢返酒店,又閃人 XDDDD

5:30前返去排隊入場,全部人都買完嘢
等待排隊期間見到有人孭住個Minorin Parade嘅袋…
我又行嚟行去,又企吓會場隔離個門口咁,不過因為咁就聽到微微嘅音樂
原來係rehearsal!所以就借啲意喺樓梯邊撳咗罐蘋果汁嚟慢慢飲+聽Parallel Hearts
其實根本唔使咁早,因為有番號次序入場,不過唔早又聽唔到rehearsal
但係張飛竟然去到291…囧 期間好多人問我個番號
排我後面嗰位女生應該想同我傾偈(搭訕?XD
佢講咗一大堆嘢之後問我ひとり?我答日本語分かりません,跟住佢就係咁すみません了
好遺憾我真係唔識日文…錯過咗交朋友嘅機會
排到嘅時候要check有冇相機之類,我就因為唔知佢講乜而搞咗一陣
入到會場發現locker是不需要的,不過我都係唔想孭住個背囊睇live,所以😄

一開始就開始,所以知道冇Kalafina做Opening了~不過見到HIKARU了~
很美的各人~XD HIKARU個天然頭可愛極了
初初嗰兩首我係將注意力放在HIKARU身上了
大哥同HIKARU喺aikoi嘅時候跳舞~搖來搖去咁
MC嘅時候,天然嘅YUUKA同YUKI都有爆笑料
啲歌都好熟識(之前一路repeat,唔熟就奇
live後我愛上YUUKA了… XDDD
記憶の森GJ,不過冇焔の扉…
nowhere變得好有Kalafina嘅感覺,可能係HIKARU有份嘅關係
HIKARU成日都跟錯YUUKA嘅動作同埋好中意發呆😄
星屑得WKK三人,YURIKO去換衫 w
WAKANA個樣好悶好悶咁(緊係啦,雙K唱歌喎
here we stand in the morning dew嘅時候,大哥就好型咁出場喇 XDDDDD
銀の橋好正呀~WAKANA嘅女神voice呀~
synchronicity雙K超high,尤其KEIKO,搞到成日食自己啲頭髮😄
zodical sign又好high好high,YUKI又有一齊跳舞(做手勢?)唱歌
其中MC的時候YURIKO想揭開自己條裙,嚇親KAORI
另外我今次有見到WAKANA嘅iced latte…很好,真係有支水喺側邊 www
我聽嘅時候唔知佢講乜,但係睇Niki blog就補完了
當時KEIKO答cheese,YURIKO又答cheese,之後握手了…😄
Parallel Hearts係最後一首歌,不過有encore
當大家"en-co-re"嘅時後,佢哋就去換live T
我雖然冇嗌,但係都好落力咁跟拍子拍手(呢啲先係encore要有嘅氣氛
everlasting song音樂響起嘅時候,YURIKO亦都行出台了
一句後,KAORI都上台了,慢吞吞嘅KEIKO同WAKANA一齊行出嚟,仲唔知喺度笑啲咩
live T嘅顏色竟然係WAKANA黑KEIKO灰!調轉咗眾人嘅預期😄
襯絕咁著咗牛仔短裙同牛仔短褲 wwwww
ユメノツバサ要求大家一齊啦,我口擘擘扮啦 XDD
跟住YUUKA同HIKARU返出嚟唱最後嘅angel gate
完結嘅時候又有鞠恭,之後KEIKO又飛永さん嘅結他pick,KAORI送咗好多飛吻 XDD

本來想係會場逗留一陣,但被人趕 XDDD
所以就返酒店了…花痴咗一輪先去瞓(我開口承認我開始動搖了…
瞓兩三個鐘就要起身搭巴士返東京

Day 9
搭7點半巴士,差啲趕唔切架車 囧
嗰位姐姐叮囑我下次要早啲到,跟住我就上車瞓覺 w
聽咗一個電話,約咗食飯,跟住唔記得去邊度等…
途中好似停過3次,不過我只係落咗一次車買嘢飲
點零鐘返到新宿,因為我啲嘢好重嘅關係,我即刻搭JR返池袋😄
(途中經過細嘅CD舖,入去見到Re:Oblivious,冇storia
本來諗住當晚去淺草睇佢有個咩祭,但係食完嘢返去check in上網睇個祭好似冇乜嘢,所以冇去到

Day 10
池袋啲舖搵唔到,所以去返新宿幫Niki買Re:Oblivious
呢日應該係池袋新宿度過…
夜晚約咗人東京站食嘢,去咗Pepper Lunch
到約定時間前去咗秋葉原轉咗一個圈…😄

Day 11
check out後就一早去上野国立科学博物館睇恐龍鯊魚
一講到WAKANA就唔記得話要去Sunshine City買年輪蛋糕 = =|||
行李放到京成上野站嘅coin locker…
museum真係好多嘢睇架…囉咗張IC Card,不過係行完日本館先知有呢樣嘢,所以…
不過地球館先係主要嘅恐龍鯊魚嘅住所😄
好似行咗成3個鐘,之後去食嘢,食完就返站囉行李向成田機場出發(係成田機場,唔係成田😄
我喺預定嘅3點走,好彩有預時間,如果唔係就可能趕唔到機 囧
我臨走都要買多件T Rex骨嘅T…WAKANA妳好嘢… =w=
搭飛機嘅途中囉咗Nana頂帽嚟帶…因為當時我要瞓覺 www
不過一帶就帶到落機… XDDDD
返屋企途中落好大雨,所以行李就留咗喺車度一晚…

日本之旅亦都正式完結…多謝收看(毆

發表迴響

