日本之旅:day 0-2

Posted: 2009/12/28 in Travel
day 0 (Dec 25, 09)
 
25號早上6點的飛機,我竟然5:30才起床,當然,趕不了那班機了
之後好彩唔係嗰個死嘢幫我,如果唔係結果可能係要第二日先到
嘛…總算撘到了由NYC飛去Narita的機…
中間也有擔心的,因為是standby的機位…
 
day1 (Dec 26, 09)
 
因為遲了到的關係,過完關換完錢小夏or Niki就會出來了,所以等了…
結果出來的是Niki,因為小夏不是在terminal 1 XD"
(佢好似遊魂咁遊出嚟(毆
 
照原定計劃(?)的去吃了Nana Special和逛新宿…XD"
很好,原來Bluey和小夏自己找到了,重食埋添(不過不懂叫Nana Special…XD
我同Niki就變last order了
食完就去咗新宿Tsutaya買Nana
跟住返hostel了 XD"
好似3點幾定4點幾先瞓,8點幾就要起身
 
day 2 (Dec 27, 09)
 
搞掂哂就去車站meet小夏Bluey,佢哋去咗mister donut度買嘢食,Niki都食,所以再去過 XD"
然後佢哋食,我冇食嘢… =w=(不吃donut的人
 
之後搭車出發去横浜,差啲搭錯車(?
去到之後逛咗去lawson因為小夏要搵動物餅 www
我買咗支檸檬茶同cheese嘅棒東東,Keiko話佢中意cheese味
我哋幫"WKH"合照 XDD
嗰個9yen嘅食物好似cheetos嗰類嘢…
 
11點就去搵blitz…我哋應該係第一批到?(汗
無人排對,唔知做乜喺嗰度等
其間有一架好可疑嘅黑van駛咗入去…
見到一個打扮得好好嘅背影,唔知係唔係其中一人呢?
 
11點半定12點開始有隊排…?唔記得…
時間過得好慢…小夏見到有人食crepe所以走咗去搵/買
Bluey之後都去咗買… XDDD
跟住等到兩點(?)見啲工作人員開始擺檔(喂
3點準時開買…
買咗一整套+,差唔多2萬yen… XD"
 
之後去Sogo食豬扒飯
4個人叫咗4個一樣嘅飯 wwww
好華麗 XDDD(我好懶,無影相,遲吓偷佢哋影嗰啲(毆
我食得最慢…XD"
食完差唔多夠鐘,所以回blitz了
 
5xx號…原本諗住要企得後過FJ4的時候的…
原來還好,因為女性専用エリア重有好多位,一攝到入會場就即刻霸位了 XDD
我站在Keiko和Wakana之間~
不過前面有個同我差唔多高嘅阻咗我望Wakana… XD"
(其實90%以上都是在看Keiko啦
 
企好之後就開始東張西望…望望下就發現Yuki喺二階~
之後有兩個女仔出現咗喺佢隔離,原來係Kaori同SH嘅Yuuki~
(其實我淨係見到Kaori,之後唔知邊個話大哥坐咗喺Yuki另一邊?
無幾耐就播光の旋律PV…好好笑~(喂
播完啲band member就出場…
之後就係由左邊出嚟嘅Wakana Keiko Hikaru了~~
一來就預告我會Lacrimosa的Lacrimosa(喂
唔逐首歌講,因為我都唔記得(毆
 
總之,我被Keiko指咗兩次(附加0.7秒的眼神接屬 XDDDDDD
差一點也被Wakana指中
有接屬到Hikaru的眼神
佢哋MC講嘅嘢我只聽得大概…不過要笑的位置還是有笑XD
究竟Keiko講咗啲乜??好可愛~~
one piece…. XDDDDDDDDD
lirica + うつくしさ很美…
有新曲Kyrie…很奇怪(?)的感覺
音楽很high~high到連最後一首其實係progressive都唔記得(毆
 
encore T顏色是Wakana白,Keiko黑,Hikaru紫
全部也被改裝了~
Hikaru的衣領被剪得很大,衫袖的中段位被剪掉了,跟住成日跌膊(喂
Keiko的就沒了右邊膊頭,左袖,左邊衫角綁住了
Wakana的衫袖被剪掉,膊頭位剪開綁住
很爛的形容,對不起… XD""
 
好想睇多次~~
Keiko,我好掛住妳呀~
她們臨走的時候很大聲不用咪的嗌多謝
Keiko好似想喊,搞到我都想喊…
 
嗯,夫妻二人很歡樂,Hikaru無只係傻笑…
band member介紹是Hikaru全包
每個都曬一曬wristband…今野無,結他手Yuki無… www
某一首歌violin solo嘅時候WK都望住今野😄
 
相的東西後補…吧…(毆
 
我中毒咁深…有機會11年那個兌現了我也可能不會回港了…orz

發表迴響

