日本之旅:day 6-8

Posted: 2010/02/02 in Travel
day 6 (Dec 31, 09)
 
朝早搬屋,由淺草搬去淺草橋
然後唔係好記得間嘢喺邊,所以我做咗先頭部隊去搵
行啱咗方向然後叫TS同Niki行過火燭嘅位置…前一晚真的有火災呢…orz
好快咁搬完啲嘢就搭JR走了…
 
之後去咗秋葉原meet Bluey同小夏
第一樣做嘅事就係上gamers睇DIAMOND x FEVER展
Nana真係好細粒~~~ XDDDD
之後去咗對面嘅康龍食拉麵…我覺得還是一蘭較好吃就是了
經過toranoana同animate就撇低人自己上animate…
買咗White Album嘅POWDER SNOW同(又一隻)everlasting songs(因為送兩張postcard
喺第二層到買咗Bardiche Assault Riot Blade…
帶咗眾人去mandarake…
我自己就買咗SH嘅Roman同Nana LIVE DIAMOND啲卡…
最後去gamers對面嘅K-Books等店舖…
搵到Yuki隻Fiction嘅第一版…外加小律隊員同澪嘅公仔 ww
期間同其他人分開行
Bluey去抽FF13嘅clear poster,不過好RP,抽唔到想要嘅
跟住佢搵其他人抽,個個都抽唔到佢想要嘅
我就喺呢個時候出現,佢就叫我都幫佢抽一個,結果抽到一個佢想要嘅,真好~ XDD
之後我哋就出發去池袋喇…
 
去到就其實重有一個鐘到就要同TS喺300上面約咗嘅人meet
不過幾個實在太想去Namja Town,所以留低TS一個自己等
去到就食餃子~ www
不過原來300嗰個人訂咗台,重要喺打工嘅分店度,如果唔去佢就會好無面 XD"
所以食咗3間餃子就要走…(沒了雪糕同甜品~
食完"飯"(大概都唔係太好意思食同埋當時重掛住啲餃子)就出發去Sunshine City倒數
話倒數其實我被夜景吸引咗,數到7先知數緊… XD"
我喺窗台度搵到支未開嘅可樂,好想囉咗佢~
倒數完就再影夜景同上天台,好凍但係好靚…
某個位我唔覺意影到好似progressive嘅嘢然後就掹咁想影返差唔多嘅…
 
返到Anne應該都成兩點…但係大家都好似4點幾先去瞓 XD"
重有就係大家都"咗"咗… wwwwwww
 
day 7 (Jan 1, 2010)
 
喺Anne度好似11點先check out… XD"
我好似8點定9點就起咗身,記得有免費早餐所以出咗去common room度食嘢
嗰兩個起咗身都無出嚟 www
囉咗隻烚蛋俾TS,然後佢出嚟,俾埋塊包佢…
 
又搬返啲嘢去淺草…
搬嘢途中見到Bluey同小夏,她們好像很趕,沒說再見… XD"
雷門好多人,我食咗早餐關係,無食到拉麵 www
 

去咗新宿然後經過啲神社無入去參拜(喂
經過新宿無敵家…行咗陣…
之後返咗去…
我想再出去,不過諗諗下都係唔出…又晏又係1號咁…
肚餓去咗搵嘢食…最後去咗M記 XD"
重行咗N間便利店搵Chocomint…
 
day 8 (Jan 2, 10)
 
呢日我自己去咗池袋…
(Niki病,TS又話租單車…)
K-Books買咗好多奈奈…
去咗食一蘭拉麵…😄
總之就亂行啦… XDDDDD

發表迴響

